1. کتابخانه ایلرنیکا
  2. رشته مدیریت

دانلود مقالات مدیریت با ترجمه فارسی عنوان + امکان سفارش ترجمه تخصصی

کتابخانه ایلرنیکا امکان جستجو و دانلود مقالات ISI رشته مدیریت ترجمه فارسی عنوان از بالغ بر 1000 ژورنال ISI رشته مدیریت با فرمت PDF را فراهم آورده است. علاوه بر مقالات، هزاران کتاب مدیریت و پایان نامه رشته مدیریت نیز در سایت موجود می باشند. اسناد کتابخانه ایلرنیکا گرایش های مختلف رشته مدیریت را پوشش داده و تقریبا تمامی منابع علمی مورد نیاز هر پژوهشگر رشته مدیریت را فراهم کرده است. کتابخانه ایلرنیکا جهت رفاه حال کاربران عزیز، اقدام به دسته بندی موضوعی و فراهم کردن امکان دانلود مقالات رشته مدیریت با ترجمه فارسی عنوان کرده است. مقالات ISI گرایش های مختلف رشته مدیریت به صورت موضوعی طبقه بندی شده و تیم مدیریت براساس دانش و تخصص خود با دقت فراوان، جدیدترین مقالات مدیریت با ترجمه فارسی عنوان را برای هر موضوع انتخاب کرد. برای پیشبرد فرایند تحقیق و نگارش پایان نامه امکان ترجمه تخصصی متون مدیریت با مجرب ترین مترجمان برای تمام مقالات فراهم می باشد. ایلرنیکا جهت سهولت فرایند پژوهش، امکان ثبت پک مقاله مدیریت و مقاله بیس مدیریت را نیز فراهم کرده است.

به سبب حضور فارغ التحصیلان رشته مدیریت دانشگاه تهران، ایلرنیکا در زمینه مدیریت متخصص می باشد. بدین منظور با توجه به تخصص مدیران سایت در رشته مدیریت، معتبرترین و جدیدترین مقالات با دسته بندی موضوعات مدیریت انتخاب شده است. امکان دانلود آسان مقالات مدیریت با الگوریتم جستجوی قوی در ایلرنیکا فراهم می باشد. برای دانلود مقاله مدیریت با ترجمه فارسی عنوان، موضوع مورد نظر را در کادر جستجو وارد کرده و اقدام به جستجو می کنیم. به منظور ترجمه تخصصی متون مدیریت ثبت سفارش ترجمه کرده و ترجمه ای تخصصی با کیفیت تحویل بگیرید. در صورتی که مقاله مورد نظر خود را در قسمت مقالات انتخابی نیافتید، درخواست خود را در بخش سفارش مقاله بیس و بسته مقاله ثبت کنید تا ما با توجه به نیاز شما، مقالات، کتابها و جدیدترین پایان نامه های مرتبط با موضوع درخواستی شما را از معتبرین ژورنال ها و دانشگاه های خارجی خدمتتان ارسال کنیم. چنانچه نیاز به جستجو و دانلود مقالات  ISI، کتاب و دانلود پایان نامه در موضوعات مختلف دارید، می توانید به بخش جستجوی اسناد ایلرنیکا مراجعه کنید.

مراکز ارزیابی جبران خدمت ارزیابی کارمند و ارزیابی عملکرد برنامه استخدام کارمند توانمندسازی کارکنان دانشی کیفیت زندگی کاری برنامه جانشین پروری مدیریت استعداد استقلال اصلاح رفتار آموزش مداوم و روند یادگیری مادام ­العمر برنامه های کمک کارمند مزایای کارمند یا مزایای شغلی انضباط کارمند غربالگری و انتخاب کارکنان قوانین استخدام و پذیرش پویایی گروهی مدیریت منابع انسانی تجزیه و تحلیل شغل مدیریت نیروی کاری متنوع مربی گری شخصیت و تست های شخصیتی ایمنی در محیط کار توسعه کارراهه تجزیه و تحلیل وظیفه تیم و کار گروهی مزایده ها تجارت بنگاه با بنگاه بازاریابی بنگاه با مصرف کننده سیستم های اطلاعات منابع انسانی مدیریت تجارت بنگاه با کارمند ارائه دهنده ی قیمت بهتر چرخه های کسب و کار قانون تجارت مدل کسب و کار مهندسی مجدد فرآیند کسب و کار گروه های خرید مزیت رقابتی رفتار مصرف کننده نیازهای مصرف کننده رفتار خرید آنلاین قراردادها مسئولیت اجتماعی شرکت مدیریت ارتباط با مشتری توزیع و برنامه ریزی الزامات توزیع صادرات و واردات چهار p بازاریابی یا ترکیب بازاریابی امتیازدهی یا فرانچایزینگ توافقنامه ی تجارت آزاد و بلوک های تجارت معامله براساس اطلاعات محرمانه شرکت صدور مجوز و توافقنامه های صدور مجوز نگهداری سهم بازار بازاریابی تبلیغات مفهوم و فلسفه ی بازاریابی سفارشی سازی انبوه بیانیه های رسالت و چشم انداز شرکت های چندملیتی توسعه محصول جدید راهبرد جایگاه یا تمرکز توافقات غیر رقابتی سازمان های غیرانتفاعی ارتباط غیرکلامی شناسایی فرصت مدل 5 نیروی پورتر سیاست و راهبرد تعیین قیمت قیمت گذاری مبتنی بر هزینه قیمت گذاری مبتنی بر ارزش طراحی محصول چرخه ی عمر محصول و چرخه ی عمر صنعت خرید و تدارکات بازاریابی خرده فروشی و خدمات مدیریت فروش شرکت ها و کسب و کارهای کوچک و متوسط واحدهای کسب و کار راهبردی تحلیل SWOT رتبه بندی فروشنده طرح کسب و کار ساختار کسب و کار خلاقیت راهبرد تنوع بخشی کسب و کار بین المللی کارآفرینی سازمانی تغییر و توسعه ی سازمانی ادغام و اکتساب ارزش آفرینی پردازش داده ها مدیریت داده ها سیستم های مدیریت پایگاه داده سیستم های پشتیبانی تصمیم (DSS) سیستم های پشتیبانی تصمیم در مدیریت پورتفولیو تجارت الکترونیک مبادله الکترونیکی داده (EID) مبادله الکترونیکی اعتبار مهندسی و طراحی همزمان برنامه ریزی احتمالی لجستیک و حمل و نقل برنامه ریزی منابع تولید مدل ها و مدل سازی تصمیم گیری چند معیاره مدیریت عملیات راهبرد عملیات ها برنامه ریزی و زمانبندی تولید مفاهیم و سنجش های بهره وری ماتریس محصول-فرآیند کیفیت و مدیریت کیفیت جامع روش های تحقیق ماتریس خدمت-فرآیند شبیه سازی فرآیند آماری کنترل و شش سیگما تحلیل سیستم ها طراحی، توسعه و اجرای سیستم ها انبار داری و مدیریت انبار تولیدکننده ی سطح جهانی مدیریت موجودی تولید ناب تولید به موقع مدیریت زنجیره تامین سرمایه گذاری مشترک و اتحادهای راهبردی اعضای هیئت مدیره شایستگی های محوری فرهنگ فرهنگ سازمانی تولید منعطف انجمن ها و جوامع مدیریت هم افزایی قوانین متحد الشکل تجاری نظریه مطلوبیت هزینه یابی مبتنی بر فعالیت سرمایه گذاران حامی و سرمایه گذاران مخاطره ای سرمایه گذاران حامی و سرمایه گذاران مخاطره ای ترازنامه ها تحلیل سر به سر بودجه ریزی تحلیل جریان پول نقد و اظهارنامه ها حسابداری هزینه تامين مالي از محل استقراض تأمین مالی با فروش سهام امور مالی و مدیریت مالی نسبت های مالی اظهارنامه درآمد صندوق بین المللی پول اصول اخلاقی هزینه فرصت مدیریت ریسک کمیسیون بورس و اوراق بهادار سهامداران سرمایه مخاطره آمیز بودجه ریزی مبنای صفر تحلیل شکاف جهانی سازی برنامه ریزی راهبردی برنامه ریزی دوربرد و مدیریت راهبردی راهبردهای کلی رقابتی پورتر تدوین راهبرد اجرای راهبرد سطوح راهبرد مدیریت دانش طوفان فکری بهبود مستمر حاکمیت شرکتی تعدیل نیرو و کوچک سازی توانمندسازی کارمند تسهیل کننده بازخورد راهبردهای رقابتی کلی اهداف و هدف گذاری حقوق مالکیت معنوی سبک های رهبری و بنیان های قدرت نظریه ها و مطالعات رهبری سازمان یادگیرنده سمت های صفی و کارمندی توسعه ی اجرایی و مدیریت کنترل مدیریت نقش های مدیریت علم مدیریت سبک های مدیریت تفکر مدیریتی مدیریت تغییر انگیزه و نظریه انگیزه نظریه ی سازمان برنامه ریزی و تحلیل سازمانی رفتار سازمانی چارت سازمانی یادگیری سازمانی سیاست های سازمانی ساختار سازمانی سازماندهی مدیریت مشارکتی پیشروان مدیریت آموزش حساسیت معنویت در رهبری برنامه ریزی جامع هنر و علم مدیریت برنامه ریزی ظرفیت مشاوره منحنی های یادگیری و تجربه تصمیم گیری گروهی سازمان پر کار نوآوری روابط کارگری طراحی تصمیمات تولید-یا-خرید پاداش های مدیریتی کنترل مدیریتی نقش های مدیریت جوامع و انجمن های مدیریتی مدیریت نسل های مختلف نیروی کاری عملکرد سازمانی رهبری خدمتگذار شبکه ی اجتماعی دفتر کوچک/دفتر خانگی رقابت مبتنی بر زمان مدیریت زمان مدیریت تکنولوژی مدیریت تکنولوژی فروش تکنولوژی مصرف کننده تکنولوژی و نوآوری مدیریت نوآوری مدیریت تکنولوژی و نوآوری انتقال فناوری هوش مصنوعی رایانش ابری ارتباطات هوش رقابتی نظریه ی پیچیدگی شبکه های رایانه ای سیستم های خبره سیستم های اطلاعاتی مدیریت ارتباطات از راه دور سازمان های مجازی جبران خدمت اجرایی استرس کارت امتیازی متوازن موانع ورود الگوبرداری مدیریت تعارض و مذاکره قوانین تصمیم و تحلیل تصمیم اثربخشی و کارایی برنامه ریزی منابع سازمانی کارآفرینی اخلاقیات پیش بینی منطق فازی راهبردهای ادغام مدیریت بین الملل راهبرد بین المللی مذاکره برونسپاری حریم خصوصی مدیریت پروژه سهامداران مسئولیت اجتماعی شرکت نظریه ی محدودیت ها آموزش مالیات بر ارزش افزوده زنجیره ی ارزش مدیریت بحران مدیریت بازاریابی مدیریت استراتژیک منابع انسانی مدیریت بیمه مدیریت بهره وری پروژه فناوری اطلاعات مدیریت پورتفولیو مدیریت تطبیقی مدیریت تداوم کسب وکار حسابداری مدیریت سلامت روان مدیریت خدمات فناوری اطلاعات مدیریت خدمات پس از فروش مدیریت خرید مدیریت استراتژیک مدیریت رفتار سازمانی مدیریت زنجیره تامین سبز مدیریت سود مدیریت سرمایه در گردش مدیریت سرمایه گذاری مدیریت ظرفیت مدیریت عملکرد شبکه های کامپیوتری مدیریت عملکرد کارکنان مدیریت فرایند کسب وکار مدیریت فروش مدیریت قیمت گذاری مدیریت قرارداد مدیریت مشارکتی مدیریت ناب مدیریت نقدینگی مدیریت نقدینگی مدیریت ریسک نقدینگی مدیریت هزینه مدیریت اسلامی مدیریت پاداش بانکداری مدیریت دارایی ارزش بازار ارتباطات بازاریابی ارزش مشتری ارزش ویژه برند بازاریابی سبز تبعیض قیمت رضایت مشتری رفتار خرید رفتار مصرف کننده نقدینگی بازار وفاداری برند تصویر برند پویایی بازار کارایی بازار لجستیک معکوس تکنولوژی تولید پیشرفته به حداقل رساندن هزینه رفتار استراتژیک یکپارچگی اقتصادی بهبود فرایند بهبود مستمر کنترل موجودی برنامه ریزی عملیاتی سیستم پشتیبانی تصمیم سرمایه اجتماعی رفتار شهروندی سازمانی رضایت شغلی قابلیت های پویا تفکر انتقادی استراتژی بازاریابی بازاریابی رابطه مند رهبری تحول آفرین تحلیل سناریو پیش بینی تکنولوژی پژوهش عملیاتی یا تحقیق در عملیات دستمزد بهره وری نیروی کار سرمایه انسانی صنعت فناوری بالا توسعه منابع انسانی